ظد هالیم ما

سلام اینم از بلاگ جدید ما

 

   هه هه هه

 

اینم از گوشی های مرود علاقه ما :(اخی گناه داریم  .... )

    <== گوشیه مریم                   گوشیه ناهید   ==>    

                                               کلاسو دارید؟    

 

         

                                                 حال میکنی؟

 

 

  ... 

 

 

                 اینم هدیه تولد من بود که ناهید واسم اورد

             تا حالا هدیه به این قشنگی دیدین؟؟؟!!!!؟؟؟؟؟

 

                  اینم منو ناهید اگه گفتین کدوم منم کدوم ناهید...

 

اینم گاوه خوشگل  مریم

 اینم خره نازه مریم حالا چون ناهیدگریه میکنه ماله اون

              ناهید: معلومه ...

 

 

بخشید که بیشتر از این نمیتونیم عکس خوشگلمونو نشونتون بدیم اخه چشمون میزنین

شرمنده به بزرگواری خودمون (البته یه ذره هم شما)میبخشیمتون

امروزم روزه خوبی رو گذروندیم در کنار برو بچ (نکته داره ==>> چه چتی چه غیر چتی البته مریم بیچاره اد لیستاش مثل همیشه همه خاموش بودن = نیس ماله ناهید همیشه روشنه شانسش امروز یه نفر به جز برو بچ خودمون(پایه) روشن بود)

 به اکث پایین مراجعه شود طوسیه میشود روزی یک ثاهت را انجا بگزرانیت

 

 

 تا دفهه بعد که ناحید بیاد اینجا خدا نگح دارطون باشه

البته زیاد طول نمیکشه چون ناحید جونم الهی همه با هم قربونش بریم ۲۵ ساهت شبانه روز اینجا تلپه  ....................... برو بیرون بروووو مزاحم ....

ناحید: صبا(!) و صبا ایگو ریت سه(!!!!؟؟؟؟!!!!)

 

 

 برای رفع حر گونه مشکلی با اینجانبات به ادرس زیر میل بفرمایید(زیاد نخوریدا) منتظرتان هستیم

اهکی که میخواد میلشو بده ها؟

ولی به فکر یک جصط و جو باشید برای پیدا کردن ایمیل ما

به ۱۰ نفر از کسانی که به ما ادرس درست را بدهند ۱ ساهت چط رایگان با این بنده ها را احدا میکنیم 

ما که بیکار نیستیم هر ساعت اپ کنیم ولی هر ۱۳۰ ساهتی منتظر حضور سبز (قرمز=>اینم به خاطر ناحید جون)و گرم ما باشین

دستمان درد نکنه درد گرفت

هر کی میگه بلاگمون زشته دوتا چشش کور

یه پا و یه دستشم شل(جاست فور ناحید جون)

 

برای چتیدن با ما ۵ شنبه صبح منتظرتان میمانیم ولی شما که ای دی ما رو ندارین

 

نظرات 45 + ارسال نظر
فقط کلیک سه‌شنبه 2 خرداد‌ماه سال 1385 ساعت 03:15 ب.ظ http://www.adinehbook.com

دوست داری پولدار بشی؟ هر کلیک 80 ریال!

تنهاترین عاشق تنها سه‌شنبه 2 خرداد‌ماه سال 1385 ساعت 05:19 ب.ظ http://hazrat-eshgh.blogsky.com

سلامم خوب چیزیه....
این اولین و آخرین ///////////
بلاگ اسکای به شما افتخار می کنه زودتر ببندیش که ترورتون می کنن و یا اینکه می دزدنتون...مواظب خودتون باشین
آخ آ] من بمیرم واسه طرفداران سونی اریکسون البته که نوکیا هم خوبه ولی مزخرفترین (درست نوشتم آخه من املام خرابه...) گوشی دنیا خودشه اون قسمت ای دی رو تو نظران حذف کنین واسه دختر خوب نی دختر باید چادر سرش کنه غریبه نبینش ؟؟؟؟¤¤¤¤؟؟؟؟؟ البته نشه مثل عرب ها....
چون اون وقت ازدواج نمی کنن این دخترای....
آنجیلینا امشب خواب نمی ره که شما عکس شو گذاشتین اینجا می یاد دم در خون هاتون با گل و شیرینی واسه تشکر ،،¤¤¤¤¤¤
عکس بعدی بدون نظر....
و بعدیش : آ]ی ما ایرانی ها خیلی اصیلیم خیلی اصلتمون رو حفظ کردیم ....
جدیدا که تیزهوشانی ها علاوه بر یه چیز دیگه(....؟؟؟....) رقص تانگو هم یاد گرفتن آخ من می میریم واسه این (عمرا)
گاو اینجا خوب نیست که باشه گاو باید تو ....باشه
ولی خر خوبه همین جا باشه چون خیلی دوست و رفیق داره تنها نیست....(با شما نبودم سو تفاهم نشه با بقیه بودم ....)
زیادی حرف زدم
خستم شد
کسی به این خوبی فردوسی پور شده بود ؟؟؟/////
امیدوارم که سو تفاهم نشده باشه آخه من خیلی حالم خوشه نمی خوام کسی ازم ناراحت شه
حالا برم رو دنده ی جدی : === دنده ۱
خوب کاری کردین امیدوارم در کارتون موفق باشین اگه سرنوشت این وب لاگ هم کوتاه نباشه !!!!
موفق باشین در کنار هم
....... ..........
...................
. . . . . . . . . .
. . . . . . . . . . .
....................................

__________@@@____@@@ .....
________@@@________@@_____@@@@@@@
________@@___________@@__@@@______@@
________@@____________@@@__________@@
__________@@________________________@@
____@@@@@@______@@@@@___________@@
__@@@@@@@@@__@@@@@@@_________@@
__@@____________@@@@@@@@@_______@@
_@@____________@@@@@@@@@@_____@@
_@@____________@@@@@@@@@___@@@
_@@@___________@@@@@@@______@@
__@@@@__________@@@@@________@@
____@@@@@@_______________________@@
_________@@_________________________@@
________@@___________@@___________@@
________@@@________@@@@@@@@@@@
_________@@@_____@@@_@@@@@@@
__________@@@@@@@ ...
___________@@@@@_@....
____________________@...
____________________@ ...
_____________________@ ...
______________________@ ..
______________________@____@@@
______________@@@@__@__@_____@
_____________@_______@@@___@@
________________@@@

دفعه دیگه نبینم در مورده نوکیا جونم اینطوری حرف بزنی که .....
این عکسای خوشگلی که تو بلاگمون میبینی رو با نوکیا گرفتیم
(ناحید جون میگه)

تنهاترین عاشق تنها چهارشنبه 3 خرداد‌ماه سال 1385 ساعت 12:02 ب.ظ http://hazrat-eshgh.blogsky.com

سلام بر حرفه ای ها....!!!!!؟؟؟؟!!!!
خیلی خوبین شما 2تا
خواهر....ر....ر.....ر....ررر&&&&
آخ واسه تیزهوشان که دانش آموزانی مثل شما داره
شما هنوز نمی تونین اسم خودتون رو درست بنویسین ///// ناحید////////
سواد اون ور دنیاست.....(روی تپه).........
حتما کلاس املا برین پیش یوفسی......حتما برین کلاس املا آخه خیلی خوب می نویسید اول جواب سوالاتون بعد بیام واسه تون نظر بدم
سر شب بود که اومدم و دیدم ولی چون که من تو یه چیز خیلی خوش شانسم اونم بد شانسیه !!!! کانکت نشد ولی به هر حال رفتم
این 2تا گربه هم که دیشب تازه یادشون اومده بود که زن و شوهرن منو که کر کردند با میو میو شون....نذاشتن بخوایبم شد 2 شب که دیدم نخیر امروز روز من نیست آخه نیست چند شاعت دیگش امتحان مورد علاقم الهی بمیرم واسه هندسه داشتیم اومدم ولی این بلاگ اسکای بی صاحب باز نشد هر چی شیر مادرت شیر مادرت کردم باز نکرد
صبح هم که سیستم خودم دید که بلاگ اسکای باز نمی شه گفت دیگه منم کانکت نمی شم اینم از شانس من واسه این دارم حالا کامنت می ذارم
حتما لینکتون رو می ذارم ولی نمی خوام بذارم تو لینک ها می ذارم یه جای دیگه نیست شما خیلی پر طرفدار هستین واسه بلاگش خوب میشه باشه می ذارم
بابا منو کجا کمک؟؟؟ کسی نخواست واسه شماها ویرایش کنه چیزی رو ماشاالله شما یه پارچه کمکین
من این روزها رو دنده 4 حرکت می کنم(بی خیالی ) واسه این شدم همون سالار سوم ریاضی تپه...کیف می کنم کل کل کنم کسی هم رو دستم نمی زنه
اونم هوش تیز ها....(ارواح کمم)....می دونی چرا شماها دخترها همیشه پسرها رو به طرف خودتون تو کل کل می کشونین؟؟؟ چون حس شکست در تمام دختر وجود داره آخی همیشه شماها از ما شکست می خورین نمیرم واستون
در مورد نوکیا واقعا مزخرفه چون فقط بلده اولش دست یه بچه ای رو بگیره از مدل نمی دونم 6910 و 3310 همین بوده حالا هم همینه مخصوصا که از سری های 60 و 70 دیگه متنفرررررررر ولی سونی چیزه دیگه ای (آخه خواهرمه نمی شه که خواهر رو دوست نداشت....!!!!) البته که یه مدل نوکیا حرف نداره اونم 3230 که اونم چند دلیل عمده داره...(خودم....چون که مشکی رنگه عشقه مثل رنگ 3230....تازه میشه باهاش حرف زد؟؟؟؟...تازه 2سال گارانتی داره....از همه مهمتر که صاحبش گل × الهی قربونش برم × یه پارچه نمکه....)
خدا رحم کنه به اون جفت پسری که بخواد شما 2تا رو بگیره بسکه خوشگلین
سمت چپی ناهید و سمت راست مریم درست حدس زدم؟؟؟؟
چویل سیستم هم که بپرخاطرترین و گندترین(!) کافی نت دنیا آ[ چه دورانی بود ولی 4ماه و 12 روز که رو صندلی هاشم نشستم
اد لیست هوش تیز ها هم که ماشاالله از عدد ها فراتر رفته دیگه جلوش سه نقطه می ذارن...ولی همیشه همشون خاموشه....!!!...یه کم از ما یاد بگیرین اد لیست = 1 نفر ولی این یه نفر هم همیشه خاموشه جز....(خصوصی بود)
دارم زیادی حرف می زنم(ببینید خودم چه خودم خوب می دونم) کی اینا رو بخونه ؟؟؟؟
امیدوارم که ناراحت نشده باشین آخه دیدم بلاگتون در این موضوع خوشم نیومد جدی باشم
باشه هی خودم در دو نوبت صبح و عصر واستون نظر می دم این طوری میشه هفته ای 14 تا نظر و ماهی 56 نظر خوبه؟؟؟
در ضمن کمک خواستین در خدمتم(ارواح کمم) ولی دارم جدی میگم چیزی خواستین تعارف نکنین همشو بگین یه جا....
یه قالب توپ دارم واسه این جور وب لاگ ها ولی بهتونن نمی دم چون مگه شما قالب خواستین که من بدم؟؟؟؟
اوه اوه چه زیاد شد
موفق باشین
سرخ باشین !!!!
****//// فعلا ////*****

تنهاترین عاشق تنها چهارشنبه 3 خرداد‌ماه سال 1385 ساعت 12:03 ب.ظ http://hazrat-eshgh.blogsky.com

سلام
راستی تو که از آنجلینا بدت می یومد ؟؟
اینجا چی کار می کنه نامزد من....؟؟؟؟/////*****
همه می گن آVه....اون ماله من...نگاش نکن ماله منه....

تنهاترین عاشق تنها چهارشنبه 3 خرداد‌ماه سال 1385 ساعت 12:19 ب.ظ http://hazrat-eshgh.blogsky.com

لینکتون رو هم گذاشتم
برو ببین نگاه کن
کیفففففففففففففففففففففف کن....
خنده....

از تبار درد چهارشنبه 3 خرداد‌ماه سال 1385 ساعت 05:01 ب.ظ http://www.tandis-tanhaee.blogsky.com

سلام
میگم شما ها چند کلاس سواد دارین ؟
(جاست فور ناحید جون)

از تبار درد چهارشنبه 3 خرداد‌ماه سال 1385 ساعت 05:14 ب.ظ http://www.tandis-tanhaee.blogsky.com

العان شما ها دلتون به چی خوشه ؟اگه وبلاگ ماها بدک نیست شما که دیگه باید بیاین پیشه ما لنگ بندازین
راستی ماشالله چقدر بازدیدتون زیاد بوده /........(باور نکردنیه)

[ بدون نام ] چهارشنبه 3 خرداد‌ماه سال 1385 ساعت 05:16 ب.ظ

تا دفهه بعد که ناحید بیاد اینجا خدا نگح دارطون باشه
برین از اول ابتدایی شروع کنین کدوم بدبختی معلم شما بوده ؟

از تبار درد چهارشنبه 3 خرداد‌ماه سال 1385 ساعت 05:19 ب.ظ http://www.tandis-tanhaee.blogsky.com

بهبه میبینم که ..................
بابا به خدا خسته شدم از بسکه نظر ژدادم

انرژی هسته ای حق مسلم ماست.... چهارشنبه 3 خرداد‌ماه سال 1385 ساعت 05:47 ب.ظ http://hazrat-eshgh.blogsky.com

نوبت عصر :
اول سلام (چون سلام خوب چیزیه)
اول اینکه کی میگه اسکارلت اول شده ای مردشورش و ببرن بسکه زشته
نخود ها آنجلینام به این خاطر امسال تو خوشگلا سوم شد چون بخاطر من تو هیچ فیلمی بازی نکرد یعنی من نذاشتمش
نفر اول که جسیکا سیمپسون شد (خیلی زشته نمی دونم چطور اینو کردن اول ؟؟؟ ولی بچه ها اون ور میگن قشنگ شده حالا...فهمیده که من بهش گفتم زشتو رفته جراحی کرده )
نفر دوم که جسیکا آلبا شد زن اول برد عزیزم (آخه می دونین من و برد پیت از خیلی وقته با هم رفیق فابریکیم) ولی این جسیکا بد نیست خوبه ....
نفر سوم هم که با رای مغرضانه ی (درست نوشتم سواد ها؟؟؟) هیئت امنا (درست نوشتم؟؟؟) آنجلینام شد طفلی از 3هفته پیش که رای رو دادن همش گریه می کنه من نمی دونم چه چوری بهش روحیه بدم ؟؟؟؟
عکسا شونو گذاشتم واسه تون برین حصرت بخورین......
بعدا من عکس های شماها رو ترمیم کردم ولی همون که گفتم شد چه جوری میگین که سمت چپی خودت نیستی؟؟؟؟ احتمالا چون خواب بودم خواب دیدم ؟؟؟
در ضمن مگه من درس ندارم بشینم پای وب لاگ نخود ها ؟؟؟ بابا ولمون کن امتحان نهایی ....نیست من خیلی امتحان ترم اول رو خوب دادم
حالا بعد از 23 خرداد بیاین تو صف وایسین شاید نوبت تون شد آخه منم می خوام وب لاگ بزنم
یعنی ما می خوایم وب لاگ بزنیم (سرکت بود) اون وقت که کم آوردین حالی تون میشه نخود ها
سرخ و شاد باشین
****فعلا****
راستی در مورد اسم :
دیدم که اگه با همون اسم نظر بدم خیلی ضایع است آخه اون اسم عارفانه است شخصیتش حالا اسم بلاگ آینده مو گذاشتم.....
عکس اولی جسیکاست...دومی آلبا...سومی نامزدم الته که یه میلیون از نامزدم عکس داشتم نمی دونستم کدومشو بذارم....

http://i4.tinypic.com/10ieyl4.jpg
http://i4.tinypic.com/10if0d3.jpg
http://i4.tinypic.com/10if0gy.jpg

فاطمه وزهرا چهارشنبه 3 خرداد‌ماه سال 1385 ساعت 06:21 ب.ظ


سلام چطورین یا بهتری؟
باباباااااااااااااااااااا شما که منو مررردین با این بلاگ نویسیتون
ترکوندینااااااااااااااااااااااااااااا
میگماااااا راستی چرا دودوتا میشه ۴تا؟
منم جوراب خریذماااااااااا اما پام نمیکنم....d:
اما راستی مریم جونی به نظر من اون سمت راستی ناححححیده اون چییه توی........

بابا وبلاگتون خیلیییییییییییییییی با حالههههههههههههههه
خوب من که شما را ندیدم که بگم کدومتون کدومین !!!؟؟؟؟
اما طبق گفته زهرا برعکس نظر روزبه

دیگه من و فاطی خیلی خیلی کم آن می شیم
خوش باشین
فعلا
نظر یارتون نره تو بلاگ مااااااااااااااااااااااااااااا
روزبه هم که دیگه ترکیییییییییید از نظررررررررررررررر:D
بای دووووووووووختراااااااااااااااااااااااا


تنهاترین عاشق تنها چهارشنبه 3 خرداد‌ماه سال 1385 ساعت 09:50 ب.ظ http://hazrat-eshgh.blogsky.com

سلام
حضرت عشق ۲ هم که شدیم.....
لازم نبود زحمت بکشین....
ما پر شدیم دیگه البته که الانم تا به قیامت خالی.....
(/////****نکته دار ****////)

از تبار درد پنج‌شنبه 4 خرداد‌ماه سال 1385 ساعت 09:59 ق.ظ http://www.tandis-tanhaee.blogsky.com

سلام اینم آخرین نظرم برای شماس
آخریه آخری
اگه میشه لینک منو پاک کنین بای
صبح تا حالا چند بار رفرش زدین ؟

کافر همه را به کیش خود پندارد

نیما پنج‌شنبه 4 خرداد‌ماه سال 1385 ساعت 10:12 ق.ظ http://nadaram.com

شما دوتا واقعا نابغه این
به داشتن دو تا دوست مثله شما ها افتخار می کنم
شما هم افتخار می کنید
اگه افتخار میدین با هم دوست شیم
ای دی مو تو نظر بعدی میدم ولی تایید نکنید
با تشکر نیما

حتما

سحری پنج‌شنبه 4 خرداد‌ماه سال 1385 ساعت 10:16 ق.ظ

سلام سحری خوردی(به قول ناهید)
واقعا محشره
ابروی مدرسه رو حفظ کردین با این وبتون

قربونت برم من عزیزم حالا واقعا(سحری )خوردی

سحری(یه سحر دیگه) پنج‌شنبه 4 خرداد‌ماه سال 1385 ساعت 10:24 ق.ظ

سلام سحری خوردی؟
خوبی ناهید جان(مریم کف کن)
عکستون خیلی قشنگه(با این که خرابش کردین بازم معلومه خوشگلین)

سلام عزیزم
مرسی از اینکه ناحید رو تحویل گرفتی مریم رو تحویل نگرفتی
مریم دق به دلت
هه هه هه....

تنهاترین عاشق تنها پنج‌شنبه 4 خرداد‌ماه سال 1385 ساعت 11:23 ق.ظ http://hazrat-eshgh.blogsky.com

نوبت آخر :
سلام (قبلنا زیادی گفتم که سلام کردن خوبه خیلیم خوبه...)
سرخ و موفق باشین
خدانگهدار

زهرا جمعه 5 خرداد‌ماه سال 1385 ساعت 09:50 ق.ظ http://www.saattanhaie.blogsky.com/

سلام بازززززززززززززز
اون دفعه تو نظری که با فاطی داده بودم گفته بودم از مجسمه ها که گذاشتین....حدس زده بودم کی کیه...اما جوابی ندیدم
اما حالا واسه این عکسه که یه جورایییش کردین....
سمت راستی ناحیییییید خانومه
سمت چپی مرییییییییییم جونمه درسته یا نه؟؟؟؟!!!!

علی و روزبه هم که دیگه صفحه نظراتتونو آآآآآآبادش کردن D:

*****************فعلا*********************

افرین عزیزم درست گفتی
مریم سمت چپی
ناهید سمت راستی
اون عکسه هم مجسمهه مریم سمت چپی (:D)
چی کار کنیم دیگه هی میان تو بلاگ ما
ما که هیچی نمیگیم که
خودشون هی میان

طهمورث جمعه 5 خرداد‌ماه سال 1385 ساعت 11:25 ق.ظ

سلام
خیلی بی مزه هستین

مثل تو

lbakhtehpesarde جمعه 5 خرداد‌ماه سال 1385 ساعت 11:44 ق.ظ

bad nest khobe mabn ke zazsh khosham omad

کیان جمعه 5 خرداد‌ماه سال 1385 ساعت 11:57 ق.ظ

salam be maryam va nahid az veblagi e do0ro0st kardin hichizi ke vase ma bedard bo0kho0r bashe nabo0d akhe u va u bejoz az kho0deto0n tarif kardin hich kar mo0sbati anjam nadadin banabar in khyli mo0zakh........................ be del nagir harfe hagh talkhe az in be bad ye kho0rde masle eshghi va jo0k va matalebe jaleb va kho0ndi be kar bekar bebarin ta hamin chand daghighe ke sarfe kho0ndane vablageto0n mishe arzesh dashte bashe va vaght talaf kardan nabashe omid narahat nashin in vase kh0daesh ye khaterast ha? kho0b ta bad see by

مهدی جمعه 5 خرداد‌ماه سال 1385 ساعت 03:43 ب.ظ http://taranomebaran68.blogfa.com

سلام.خوبین؟وبلاگتون قشنگه.امیدوارم روز به روز بهتر بشه.بعدش یه نظر هم دارم :شما غلط املایی زیاد دارین(البته به دل نگیرین) بای

راست می گی؟

شادان جمعه 5 خرداد‌ماه سال 1385 ساعت 06:37 ب.ظ

سلام
خوبه
عکس این دختر زشتو رو بردارین تا بهتر شه
همونی که هدفون رو گوشش
موفق باشین
(ناهید جان) مواظب خودت باش

مهدی شنبه 6 خرداد‌ماه سال 1385 ساعت 03:56 ب.ظ http://taranomebaran68.blogfa.com

سلام.من از یه چیز ویبلاگتون خوشم اومده اونم اینه که خیلی صمیمیم ی و خودمونی حرف میزنین.به حر حال موفق باشین.راستی لینکتون رو بلاگ خودم گذاشتم.بابای

حامد شنبه 6 خرداد‌ماه سال 1385 ساعت 04:13 ب.ظ http://akharin-eshgh.blogsky.com

بابا شما دیگه کی هستین دسته شیطونو میبندین ؟.. هر هر :D
خیلی وبلاگ پرمحتوایی دارین . (مسخره نبودا)..
ترشی نخورین خیلی شیرین میزنین
فعلا...

شیشپول شنبه 6 خرداد‌ماه سال 1385 ساعت 08:24 ب.ظ http://shahk0ch0l0.blogfa.com

سلام جیگرا
همتونو بوخورم
وبلاگتون خیلی قشنگه
به ما هم سر بزن

[ بدون نام ] یکشنبه 7 خرداد‌ماه سال 1385 ساعت 11:33 ق.ظ

(‌ ؟ ) یکشنبه 7 خرداد‌ماه سال 1385 ساعت 12:22 ب.ظ

salam be har 2ton, va...... ke khodesh midone ki ro migam...
bad nist vase shoro ama ghalate emlaee ziyad darin...:), va khili ziyad tahvil gereftin khodetono ke hamin baes mishe bazdid konandeganeton kamtar beshe
be har hal khobe omidvaram behtar beshe.

نظر بعدیت باحاله؟
هه هه هه...............

ناهید سه‌شنبه 9 خرداد‌ماه سال 1385 ساعت 11:13 ق.ظ

تنمیستمنستیبمنستیبتنرسیاباصهثعغبعهصثغبعتسیباتسبتنباسنیتباتنسیابتنسیبتسیبت

عزیزمی
الهی قربونم بری

پایدار سه‌شنبه 9 خرداد‌ماه سال 1385 ساعت 11:21 ق.ظ

سلم از اینکه از وبلاگ شما دیدن کردم بسیار خوشحال هستم

محبوبه سه‌شنبه 9 خرداد‌ماه سال 1385 ساعت 11:24 ق.ظ http://www.deleman-dastbardar.blogfa.com

سلام وبلاگ خیلی جالبی دارید . امیدوارم موفق باشید
خوشحال میشم به کلبه فقیر فقرا هم یک سر بزنید.

بهادر سه‌شنبه 9 خرداد‌ماه سال 1385 ساعت 11:31 ق.ظ http://bahado1.0.blog sky.com

سلام من می خوام با هم رابطه داشته باشیم سنم با سنت نمیخونه اگه می خوای بدونی کیم جواب سلاممو بده در ضمن ذه وبلاگم نخندی چون وقت نکردم کاملش کنم خدا حافظ

سیامک چهارشنبه 10 خرداد‌ماه سال 1385 ساعت 07:44 ق.ظ

هرکی دلش گرفته به این شماره زنگ بزنه ۰۹۱۸۸۳۹۱۴۱۲
یادتون نره

حتما
کی بزنیم؟

سیامک چهارشنبه 10 خرداد‌ماه سال 1385 ساعت 07:51 ق.ظ

لطفا عکس بچه جیشو رو حذف کنید ممنون!!!

خوشکلیه بلاگمون به همونه

سیامک پنج‌شنبه 11 خرداد‌ماه سال 1385 ساعت 07:15 ق.ظ

سلام من همیشه در دسترسم هر وقت دوست داشتی بزن ممنون
در ضمن نبینم کسی به نوکیا توهین کنه

سیامک پنج‌شنبه 11 خرداد‌ماه سال 1385 ساعت 08:05 ق.ظ

سلام.خوبین.چه قدر خصیصید.بابا لااقل smsبزنید !

سیامک جمعه 12 خرداد‌ماه سال 1385 ساعت 06:15 ق.ظ

سلام
ناهید و مریم یکی دوتا سوال وخواهش ازتون دارم...

1. نسبت شما دوتا چیه؟
2. خواهشا(خواهشن) emailتون رو بدید!!!
3. مال من sad00021@yahoo.com است لطفا ایمیل بدید برام
برام زنگ یاsms بزنید.
!بای بای!

NAHID_MARYAM_69

[ بدون نام ] شنبه 13 خرداد‌ماه سال 1385 ساعت 01:00 ب.ظ

ترو لان

سیامک یکشنبه 14 خرداد‌ماه سال 1385 ساعت 07:54 ق.ظ

سلام
خیلی از شما ها اگه میدونستین من کیم هتما سکته میزدید!!!

نگران نباش

سیامک یکشنبه 14 خرداد‌ماه سال 1385 ساعت 07:59 ق.ظ

میخواستم بگم که ترو لان معنی خیلی بدی میده

سیامک یکشنبه 14 خرداد‌ماه سال 1385 ساعت 01:21 ب.ظ

سلام با من ازدواج می کنین هر چند که خیلی بد شکلین>>>>

کدوممون؟
۲تایی که نمی شه؟

اتاتورک پنج‌شنبه 18 خرداد‌ماه سال 1385 ساعت 12:49 ق.ظ http://zershkcom.blogfa.com

دستتون درد نکنه قشنگ بودالبته یه خرده زیاد از حد پرمحتوا بود ناراحت نشید خوب انتقاد دیگه اگه ترک نیستید و دلتون می خواد یه نموره بخندید به web من یه سر بزنید تاکید می کنم ورود ترکها ممنوع

سیامک پنج‌شنبه 18 خرداد‌ماه سال 1385 ساعت 06:16 ق.ظ

یکتون واسه داداشم اون یکی واسه خودم

سیامک پنج‌شنبه 18 خرداد‌ماه سال 1385 ساعت 06:19 ق.ظ

جوابت واسم emailبزن

HaMeD دوشنبه 29 خرداد‌ماه سال 1385 ساعت 11:42 ب.ظ

به همه چیزی میخوره جز weblog

به به کیا میان به بلاگ ما
دارم میام اهوازاااااا

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد